Rahsia Jana 4 Angka Dengan Bisnes Air Balang

Rahsia Jana 4 Angka Dengan Bisnes Air Balang |BAGI anda yang meminati dengan bisnes 'Air Balang', kini anda boleh cuba dengan mengetahui rahsia besar menjana 4 angka dengan 'Bisnes Air Balang'. Anda tak percaya dengan bisnes air balang? Apa yang perlu anda ketahui tentang bisnes air balang ini?

Baca juga:
Rahsia Bisnes Air Balang Untung 100%

               Rahsia Jana 4 Angka Dengan Bisnes Air Balang

Bagi musim panas seperti sekarang ini mulalah anda mencari air kegemaran anda dimerata-rata tempat termasuklah di pasar malam. Macam-macam air dijual seperti air kelapa, jagung, jambu dan macam-macam lagi. Tambahan pula, dengan bulan puasa tidak lama lagi lebih kurang 3 bulan dari sekarang, mesti bisnes air balang ini menjadi daya tarikan utama untuk menjana 4 angka hanya mulakan bisnes air balang sahaja.

Bisnes Air Balang Memang Menguntungkan

Kalau anda perhatikan di pasar malam, mesti anda perasan banyak orang yang menjalankan 'Bisnes Air Balang' ini. Pelbagai aneka jenis air yang dijual mengikut citarasa pelanggan! Memang tak percayalah hanya bermodal kecil tapi berjaya menjana dengan 4 angka!

Kos Mulakan Bisnes Air Balang

Bagi anda ingin ketahui kos memulakan bisnes air balang memang memerlukan modal yang sedikit tapi menghasilkan pulangan yang lumayan. Tak percaya? Saya sendiri pernah bertanya kepada seorang pak cik ini bagaimana pak cik boleh menjana sehingga 4-5 ribu hanya membuat bisnes air balang sahaja. Memang berbaloilah!

Kos permulaan untuk bisnes ini hanya rendah sahaja hanya bermodalkan 1 ribu sahaja merangkumi peralatan seperti kanopi, balang air dan meja. Untuk kos membuat air lebih kurang RM 100 dalam sehari.

Bayangkan....Contoh kalau anda jual air kacang soya:
1 Kg kacang soya dan 3 beg ais - RM 15
Satu balang air untuk dijual - 140 cawan
Andaikan 1 cawan - RM 1
Jumlah untung - RM 140

Memang menguntungkan!!!

                Rahsia Jana 4 Angka Dengan Bisnes Air Balang

Bagi anda yang meminati atau ingin menceburi Bisnes Air Balang ini, jangan risau anda boleh dapatkan 'Panduan Jana 4 Angka Dengan Bisnes Air Balang'.

Jus Air Balang Yang Paling Menguntungkan dan Popular

Kalau anda selalu ke pasar malam mahupun bazar ramadan, mesti anda terpandang banyak gerai yang menjual pelbagai jenis jus air balang seperti jus oren, epal, jambu dan macam-macam lagi.

Antara jus yang paling popular adalah:
*Jus tembikai susu
*Jus tembikai
*Jus jambu
*Jus mangga
*Jus epal
*Jus asam boi
*Jus oren

Bagi anda yang ingin ketahui rahsia bisnes air balang dengan mendapat hasil pulangan lumayan.

Klik >> Rahsia Bisnes Air Balang

Panduan Memulakan Bisnes Air Balang

Sebelum memulakan bisnes air balang, anda perlu ketahui panduan memulakan terlebih dahulu. Antara rahsia berjaya memperolehi keuntungan besar seperti berikut:

1-Tips Memilih Lokasi Tapak Niaga/Bazar

2-Cara Memohon Tapak Niaga

3-Persediaan dan Pengurusan Masa Berniaga

4-Rahsia Sulit Jus Yang Laris

5-Resepi Jus Top Best Seller

Sekiranya anda ingin ketahui tentang tips atau panduan mengenai Rahsia Bisnes Air Balang dengan 4 angka, boleh rujuk didalam Ebook ini - 'Panduan Memulakan Bisnes Air Balang'.

                

No comments

Powered by Blogger.