Senarai Penuh Peserta Duo Star (Astro Ria)

                  Duo Star

Program terbaharu terbitan Astro iaitu Duo Star bakal menemui penonton mulai 25 Disember ini. Program nyanyian ini bakal memperlihatkan barisan artis ternama berpadu suara berduet menyanyikan lagu mengikut tema yang diberikan setiap minggu. Mereka diadili sepenuhnya oleh juri profesional yang bertanggungjawab untuk menilai persembahan iaitu Datuk Hattan, Datuk Acis dan Adibah Noor. Bagi format pertandingan Duo Star. Setiap minggu dua pasangan terbawah akan dipilih untuk bertanding dalam pusingan battle di minggu hadapan dalam segmen yang dipanggil 'Lagu Takdir'. Daripada situ, hanya satu pasangan sahaja akan meneruskan cabaran di pusingan seterusnya.

Berikut senarai penyanyi-penyanyi yang bertanding di dalam rancangan Duo Star musim pertama ini. Ning Baizura bakal berpasangan dengan Harris Baba, Ayai bersama Firman, Syamel bersama Ernie Zakri, dan Haiza bersama Aepul Drama Band. Selain itu, Awi Rafael akan bergabung bersama Kaka Azraff, Ronnie Hussein bersama Sarah Fazny, Asfan berduet bersama Aweera dan Ila Damiaa bersama Yasin.

Rancangan Duo Star akan disiarkan bermula 25 Disember ini menerusi saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (123), setiap Ahad pukul 9:00 malam. Dihoskan oleh Datuk AC Mizal.

Hadiah Pemenang Duo Star

Juara bakal membawa pulang hadiah wang tunai RM100,000 manakala naib juara RM50,000 berserta trofi.

Lebih menarik setiap minggu pasangan duo terbaik akan membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM5,000 tajaan Aurawhite dan baucar Go Shop bernilai RM1,000.

Lapan Pasangan Peserta Duo Star
Senarai artis yang masuk dalam pertandingan DS:
Syamel & Ernie Zakri
Asfan & Aweera
Awi Rafael & Kaka Azraff
Ila Damiaa & Yasin
Haiza & Epul Drama Band
Ronnie Hussein & Sarah Fazny
Harris Baba & Ning Baizura
Firman & Ayai

                Peserta Duo Star

No comments

Powered by Blogger.