Konspirasi Illuminati dan Penciptaan Virus Penyakit


Dunia saat ini ramai dengan maklumat adanya virus baru bernama Zika, menurut para ahli Virus Zika merupakan sejenis virus dari keluarga Flaviviridae dan genus flavivirus yang disebarkan oleh nyamuk Aedes. Virus ini boleh menyebabkan sakit yang ringan kepada manusia yang dikenali sebagai demam Zika atau penyakit Zika.

Sekarang bukan hanya bahaya DBD (Demam Berdarah) yang disebabkan oleh nyamuk Aedes Aegypti, tetapi sudah ada virus baru bernama Virus Zika yang disebarkan oleh nyamuk yang sama.

Bahayanya virus Zika bagi para pesakit ibu yang sedang hamil adalah penyusutan otak pada bayi yang akan dilahirkan.

Bahkan Para Ilmuwan mengkuatirkan virus Zika akan menjadi Pandemik yang akan berlangsung lama menyerang masyarakat dunia.

Beberapa saintis Amerika Syarikat mendesak Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) mengambil langkah segera untuk menangani virus Zika, yang mereka sebut berpotensi menyebabkan letupan pandemik.

Dalam Journal of the American Medical Association, Daniel R Lucey dan Lawrence O Gostin menyeru kepada WHO agar belajar dari wabak Ebola dan membentuk jawatankuasa kecemasan mengandungi pakar-pakar penyakit.

"Pembentukan jawatankuasa itu akan mempercepatkan perhatian dunia, pembiayaan, dan penyelidikan," tulis Lucey dan Gostin.

Kedua-dua saintis yang merupakan pakar penyakit berjangkit itu mendakwa vaksin virus Zika siap diuji dalam dua tahun, namun kemungkinan diperlukan sepuluh tahun lagi sebelum dibenarkan kerajaan beredar ke masyarakat.

Virus Zika dikaitkan dengan penyusutan otak pada bayi yang belum lahir sehingga menyebabkan kerosakan teruk otak atau kematian. Zika telah merebak ke lebih 20 negara dan menimbulkan panik di Brazil, tempat beribu-ribu orang dijangkiti.

Penyelidikan virus Zika, yang disebarkan nyamuk Aedes aegypti, kini dilakukan sekumpulan saintis University of Texas Medical Branch. Mereka tengah menganalisanya di beberapa makmal Bandar Galveston, Texas, dengan penjagaan ketat polis dan FBI.

"Jelas ini risiko yang sangat ketara. Jika jangkitan berlaku pada janin dan penyusutan otak berkembang, kami tidak punya kemampuan untuk mengubah kesan penyakit tersebut. Kadang kala penyakit tersebut menyababkan bayi yang baru lahir mengalami gangguan mental seumur hidup, "kata Professor Scott Weaver, pengarah Institute for Human Infections and Immunity kepada BBC, di Galveston.

Virus Zika ditemui pada monyet-monyet di Hutan Zika, Uganda, pada tahun 1947. Kes pertama yang dialami manusia berlaku di Nigeria pada 1954, namun tidak merosakkannya ancaman besar terhadap manusia dan diabaikan oleh komuniti sains.

Akan tetapi, wabak yang berlaku di Pulau Yap, di Kepulauan Micronesia, Pasifik, pada 2007, menarik perhatian para penyelidik.

Menurut Profesor Weaver, virus tersebut 'meletup' dan menjangkiti kira-kira dua juta orang di Caribbean dan Amerika Latin.

Gejala-gejala ketika virus Zika menyerang sama dengan demam berdarah, termasuk selesema, radang mata, sakit pada sendi, dan titik-titik merah pada kulit.

Bahkan dalam beberapa kes, virus itu boleh menimbulkan komplikasi, seperti sindrom Guillain-Barre, yang menyebabkan kelumpuhan saraf otak.

ADAKAH KONSPIRASI DIBALIK VIRUS ZIKA TERSEBUT

Kewujudan virus zika yang menjangkiti hampir separuh wilayah dunia, dianggap sebagai sebuah bahagian konspirasi untuk mengujicoba virus tersebut kepada manusia (agenda pengurangan penduduk).

Agenda pengurangan penduduk adalah bahagian agendan kaum Illuminati dunia, untuk mencari bentuk jumlah yang sesuai manusia yang hidup bertahan di dunia; untuk mencari jumlah yang sesuai yang diinginkan maka diciptakanlah viris virus penyakit sebagai pengendali (contoh Ebola atau Mers).

Bertahan akan virus, manusia yang mampu bertahan dari penyakit yang dicipta untuk menjangkiti umat manusia di dunia.

Belajar dari kewujudan virus Ebola yang 'membunuh' nyawa jutaan umat manusia di Afrika, ternyata itu adalah sebahagian konspirasi yang sengaja dibuat oleh kaum illuminati dunia dengan agenda pengurangan penduduk (mengurangkan jumlah manusia).

Salah satu bahagian penggunaan dari konspirasi kewujudan virus ebola adalah sebahagian gambar pada kartun The Simpsons, salah satu filem kartun yang dikatakan sebagai filem kartun buatan para illuminati.

Dalam salah satu adegan filem, ada sebuah pengetahuan mengenai nama sebuah virus bernama ebola, sementara secara fakta pada tahun 1997 pada masa film kartun tersebut dibuat, belum ada virus bernama ebola.

Salah satu adegan the simpson pada 1997 yang menjadi petunjuk tentang peristiwa 11 September 2001 (9/11), aksi keganasan di menara kembar WTC.

Diluar itu semua, para penganut teori konspirasi percaya, semua virus virus yang berbahaya dan bersifat mematikan atau belum ada ubatnya hingga kini adalah sebuah bahagian rencana dari kaum illuminati dunia untuk pengurangan penduduk umat manusia.

Kaum Illuminati sengaja mencipta virus virus seperti Ebola, Mers dan saat ini Virus Zika demi melakukan pengurangan penduduk memilih kemampuan bertahan dari umat manusia dari penyakit.

Kewujudan virus di dunia, tentu diperlukan anti virus sebagai penyembuhnya, dan di sinilah peranan para illuminati berada.

Syarikat anti virus dunia pada masa ini adalah milik kaum illuminati seperti Rockefeller, Dengan sebab-sebab kemanusiaan serta mencari ubat penyembuh yang benar maka kaum illuminati seperti Rockefeller membina syarikat syarikat anti virus.

Mereka (illuminati) yang membuat virus tersebut, mereka juga yang mencipta ubatnya; disana lah teori pergantungan diciptakan.

Itulah yang dimaksudkan dengan teori konspirasi di sebalik kewujudan virus virus yang ada di dunia, selain kepentingan perniagaan juga ada agenda pengurangan penduduk umat manusia dengan memilih sampai sejauh mana manusia boleh bertahan akan penyakit.

Semoga bermanfaat!

No comments

Powered by Blogger.