Agenda 5S Yahudi Yang Anda Perlu Tahu

               

Pelbagai usaha dilakukan yahudi dan nasrani untuk menghancurkan ummat Islam serta ketamadunannya.

Di zaman moden dan akhir zaman dimana Rasulullah telah meninggalkan kita lebih 1000 tahun, kita harus berpegang kepada ajarannya sampai bila-bila. Solat dan sunnah tidak harus ditinggalkan. Kelak nanti ummat Islam akan hancur walaupun kita dijanjikan kemenangan di akhir zaman. Kemenangan yang asli ialah kemenangan mengESakan tuhan yang satu di muka bumi iaitu Allah SWT.

Usaha para yahudi dan nasrani menghancurkan ummat Islam hampir setengahnya berjaya dengan agenda- agenda yang telah dirancang begitu rapi hingga melalaikan dan menghancurkan ummat Islam.

Terdapat 5S digunakan oleh mereka untuk merosakkan umat Islam iaitu dengan cara:

1. Screen / Social
2. Smoke
3. Sex
4. Song
5. Sport

Screen- berkaitan dengan penggunaan televisyen, wayang gambar dan peranti pintar seperti laptop dan telefon melalaikan ummat Islam jika tidak diguna dengan perkara-perkara baik. Pelbagai rancangan dan permainan yang melalaikan seperti filem-filem dan aplikasi di facebook dihidangkan kepada ummat sehingga lupa akan solat 5 waktu.

Smoke- rokok dicipta oleh yahudi sebagai agen perosak akal fikiran terutama ummat Islam dalam jangka masa panjang. Rokok bukan sahaja penyumbang kepada penyakit jantung tetapi juga merosakkan genetik manusia. Sehingga menyebabkan keturunan yang kurang IQ fikirannya. Rokok juga memecah belahkan umat Islam sama seperti ketagihan dadah. Bahayanya asap makanan syaitan ini.

Sex- salah satu lagi permainan yahudi dan nasrani bagi memusnahkan akidah ummat Islam.hidangan rancangan di media yang memaparkan pergaulan bebas antara lelaki dan perempuan dimana aksi berpelukan dan menjurus kepada perbuatan zina mempengaruhi emosi nafsu ummat Islam. Internet yang menjadikan dunia tanpa sempadan membolehkan penyaluran aktiviti zina terus ke mata ummat Islam. Hal ini menyebabkan runtuhnya iman ummat. Betapa hebatnya mereka ingin merosakkan dan melenyapkan agama Islam dari muka bumi ini.

Song- hidangan lagu – lagu yang melalaikan ummat terus menguasai ummat Islam pada masa ini. Pelbagai jenis lagu yang dinyanyikan artis2 barat dan ummat Islam sendiri yang seksi dan pemakaian yang menjolok mata menunjuk tamadun masa kini bagi mereka padahal mereka lebih kepada perbuatan jahilliyah sebelum kedatangan nabi.

Sport- pelbagai acara sukan dijalankan tanpa mengira masa. Sukan Olimpik yang dipelopori ummat yahudi dan nasrani menjadi keagungan sebahagian dari kita.penglibatan ummat Islam didalam temasya ini menunjukkan kita bersama melalaikan diri kita dari tuhan. Siaran sukan di kaca tv melalaikan kita dari mengingati tuhan seperti sanggup berjaga malam menantikan siaran langsung sukan tetapi tidak berjaga sekali sekala untuk beribadat kepadaNya.

Ini merupakan S yang keenam yang saya tambah. Snack di sini saya maksudkan sebagai makanan. Yahudi bukan sekadar menyerang kita dengan 5S di atas, malah turut menyerang kita dari aspek yang tidak terduga, makanan. Dunia dan sejarahnya telah menyaksikan bangsa yang bijak adalah bangsa Arab dan bangsa Yahudi. Namun kebijaksanaan dan kegemilangan bangsa Arab itu adalah sejarah. Yang tinggal kini hanyalah kebijaksanaan yang dikaburi dan ditenggelami kemiskinan, corrupt dan kemunduran negara-negara Arab. Walaubagaimanapun,masih wujud  umat Islam yang sedar dan mahu mengubah wajah bangsanya dan masih mampu bergerak walaupun ditekan dari segenap arah. Mereka ini wujud di setiap negara Islam. Kebangkitan yang semakin meluas inilah yang ditakuti Yahudi.

Maka, tidak cukup dengan 5S, mereka menyerang pula dangan S yang keenam-snack/makanan. Pengenalan makanan-makanan segera dan makanan ringan mendapat sambutan hangat seluruh penduduk dunia. Seperti yang kita tahu makanan seumpama ini mengandungi pewarna, pengawet dan perasa yang sangat banyak. Dan kita begitu arif bahawa bahan-bahan ini adalah carcinogen. Selain itu, bahan-bahan ini juga melemahkan ingatan, mengurangkan ketajaman akal, membantutkan tumbesaran dan lain-lain lagi.

Kita lihat sahaja tanah air kedua kita, Mesir bumi kinanah ini. Snack dan ‘jajan-jajan’ begitu banyak sekali dijual di kedai-kedai. Fenomena ini baru sahaja berlaku dalam 5-6 tahun kebelakangan ini. Sebelum itu, tiada pun seumpama hari ini. Produk pertama yang diperkenalkan di Mesir ialah Syibsi, yang kita tahu produk boikot. Cukup menjadi perintis, tanpa perlu disuruh syarikat-syarikat Mesir sendiri turut sama rancak manghasilkan produk serupa dek kerana sambutan yang sungguh luar biasa. Hasilnya semua orang sudah menjadikannya makanan asasi. Pelajar-pelajar Malaysia di sini turut tidak ketinggalan menerima tempiasnya.

No comments

Powered by Blogger.