Adakah Benar Virus Zika Adalah Satu Konspirasi

                               

Kali ni, saya ingin kongsikan kepada anda daripada pandangan ahli konspirasi mengenai virus Zika yang dianggap masa kini sebagai satu wabak yang serius di seluruh dunia. Menurut mereka, adakah virus ini merupakan suatu konspirasi atau muslihat untuk di negara Amerika Selatan umumnya Brazil.

Korang cuma fikir kan Olimpik Rio 2016 dah semakin hampir perbukaannya. Adakah ia merupakan suatu sabotaj daripada pihak tertentu ... okey !!! Baca selanjutnya ...

Pasti anda tidak tahu bahawa keluarga Rockefeller kejurureraan virus Zika hanya untuk membunuh orang ??? !!!

Berikut adalah kebenaran: Zika virus disebarkan oleh nyamuk. Kami telah diketahui mengenainya untuk ke atas 65 tahun, tetapi ia hanya baru-baru berhijrah ke Amerika Selatan, di mana ia telah dijangkiti 1.5 juta orang di Brazil. Ada sedikit penyelidikan (dan banyak khabar angin) yang menghubungkan Zika kepada kecacatan kelahiran yang jarang berlaku, microcephaly.

Tetapi jika anda bertanya kepada seorang ahli teori konspirasi, anda akan mendapati bahawa akar sebenar Zika dan microcephaly jauh lebih berwarna-warni daripada itu. Mereka mendakwa Zika virus yang dibawa oleh nyamuk yang diubahsuai secara genetik, kejuruteraan sebagai sebahagian daripada usaha sesat untuk membasmi denggi yang memakan diri dan meninggalkan kita dengan menakutkan super- nyamuk. Atau ia adalah satu virus yang dilepaskan oleh keluarga Rockefeller lama - wang hanya untuk membunuh orang (mengikut teori ini, Rockefeller adalah kegagalan. Kematian Zika semua tetapi tidak pernah didengar dan, 80 peratus daripada masa itu, jangkitan tidak juga menyebabkan gejala). Atau, lebih baik lagi, virus Zika itu tidak wujud sama sekali.

Sememangnya, microcephaly TIDAK wujud (kerana ia menakutkan dan ahli-ahli teori konspirasi suka menakutkan) tetapi ia bukan disebabkan oleh Zika virus. Oh tidak. Ia disebabkan oleh Chemtrails, racun perosak, "kemiskinan" dan, sudah tentu, vaksin. Salah satu dakwaan pelik membuat pusingan di Internet adalah bahawa semburan bug, yang membantu menyimpan nyamuk Zika di teluk - sebenarnya menyebabkan microcephaly. Itu hanya jenis logik twisted yang benar-benar boleh mendapatkan seseorang tercedera.

Kami telah dibuang bersama-sama Zika Conspiracy Generator untuk membantu anda memjejaki teori paling gila di belakang Zika dan microcephaly. Terapi berhati-hati, Big Brother mungkin menonton anda.

Sumber - vokativ.com

No comments

Powered by Blogger.